wildgame - logo

|

Bądź tam gdzie coś się dzieje

|

|

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

WWW.WILDGAME.PL

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  • Serwis www.wildgame.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  • Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis www.wildgame.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  • Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.wildgame.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  • Serwis www.wildgame.pl dostarcza przestrzeni Usługobiorcom do przeglądania oraz publikowania materiałów filmowych i fotograficznych związanych z tematyką myślistwa.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    ⦁ ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    ⦁ ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    ⦁ ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    ⦁ ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
    ⦁ oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  • REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu.
  • SERWIS – serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.wildgame.pl
    USŁUGODAWCA – PERFEKT KREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000402960, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Ozimska 48/9, 45-460 Opole, NIP: 7543059337, REGON: 161437090, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@wildgame.pl, tel. +48 77 540 27 21
  • USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  • KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
  • FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.wildgame.pl umożliwiający utworzenie Konta.
  • KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy.
  • NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Serwisu.
  • FORUM DYSKUSYJNE – Usługa Elektroniczna udostępniona Usługobiorcom przez Usługodawcę umożliwiająca wymianę wzajemnych pytań, odpowiedzi, poglądów oraz informacji między Usługobiorcami. Administratorem oraz moderatorem Forum jest Usługodawca.
  • SYSTEM OPINII – Usługa Elektroniczna udostępniona Usługobiorcom przez Usługodawcę umożliwiająca publikowanie opinii na temat materiałów zamieszczanych w Serwisie.
  • FORMULARZ PUBLIKACJI – Usługa Elektroniczna umożliwiająca zarejestrowanym w Serwisie Usługobiorcom publikowanie odnośników do materiałów związanych z tematyką Serwisu, które zostały zamieszczone w serwisie YouTube.
  • SUBSKRYPCJA – prezentowana w Serwisie odpłatna Usługa Elektroniczna stanowiąca Usługę Cyfrową, pozwalająca Usługobiorcy na korzystanie z pełnej wersji Serwisu i będąca przedmiotem Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej zawartej między Usługodawcą a Klientem.
  • UMOWA O DOSTARCZANIE USŁUGI CYFROWEJ – umowa zawarta między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu, której przedmiotem jest Subskrypcja.
  • USŁUGA CYFROWA – usługa pozwalająca Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników tej usługi oraz inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej
  • TREŚĆ CYFROWA – dane wytwarzane i dostarczane przez Sprzedawcę w postaci cyfrowej.
  • OKRES ROZLICZENIOWY – czas, na jaki została wykupiona Subskrypcja przez Usługobiorcę, liczony wg miesięcy. Za dzień rozpoczęcia nowego Okresu Rozliczeniowego uważa się dzień następny po zakończeniu poprzedniego Okresu Rozliczeniowego. Usługodawca udostępnia dwa Okresy Rozliczeniowe, które trwają odpowiednio 1 lub 6 miesięcy. Dostępne Okresy Rozliczeniowe mogą ulegać zmianom (wydłużeniu lub skróceniu) w wyniku akcji promocyjnych organizowanych przez Usługodawcę.
  • FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny w Serwisie Internetowym wildgame.pl umożliwiający złożenie Zamówienia na Subskrypcję.
  • ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej z Usługodawcą.
  • CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Usługodawcy za Subskrypcję.
  • ŚRODOWISKO CYFROWE – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu do Usługi Cyfrowej lub w celu korzystania z niej.
  • KOMPATYBILNOŚĆ – współdziałanie Usługi Cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z Usługi Cyfrowej tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.
  • FUNKCJONALNOŚĆ – zdolność Usługi Cyfrowej do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem jej przeznaczenia.

§ 3
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    ⦁ Newsletter,
    ⦁ Konto,
    ⦁ Forum Dyskusyjne,
    ⦁ System Opinii,
    ⦁ Formularz Publikacji,
    ⦁ Subskrypcja.
  • Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  • Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 4
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  •  Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 3 pkt 1.1 do 1.5 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  • Świadczenie Usługi Elektronicznej, o której mowa w § 3 pkt 1.6, jest odpłatne w postaci miesięcznego abonamentu płaconego przez Klienta.
  • Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
         ⦁ umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony,
         ⦁ umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Usługobiorcę uzupełnionego Formularza Rejestracji,
         ⦁ umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Systemu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą opublikowania opinii lub rezygnacji z jej publikowania,
         ⦁ umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Formularza Publikacji zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą opublikowania odnośnika lub rezygnacji z jego publikowania,
         ⦁ umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Forum Dyskusyjnego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia wpisu albo zaprzestania korzystania z tej Usługi przez Usługobiorcę. Korzystanie z Forum odbywa się na podstawie poniższych zasad:
              ⦁ Usługodawca podejmuje starania mające na celu niezwłoczne usuwanie wszelkich treści uznawanych za bezprawne niezwłocznie,
              ⦁ Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wzajemnego szacunku i dobrego wychowania,
              ⦁ zawartość każdego wpisu zamieszczonego na Forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie Usługodawcy, administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich),
              ⦁ zabrania się podawania informacji zawierających adresy email, strony www, numery telefonów innych osób,
              ⦁ Usługobiorca zobowiązuje się nie upubliczniać danych osobowych bez zgody osób, których dane te dotyczą bez wyraźnej ich zgody, chyba że przepis prawa stanowi, że dane takiej osoby można upubliczniać bez jej zgody,
         ⦁ umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w postaci dostępu do Subskrypcji (a tym samym – pełnej wersji Serwisu) zawierana jest na czas oznaczony – jeden Okres Rozliczeniowy.

  • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    ⦁ komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    ⦁ dostęp do poczty elektronicznej,
    ⦁ przeglądarka internetowa,
    ⦁ włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  • Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  • Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  • Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 5
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@wildgame.pl
  • W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  • Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługodawcę sposób.

§ 6
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  • Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    ⦁ wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Newsletter, Konto),
    ⦁ Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ⦁ kontakt@wildgame.pl
    ⦁ Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
    ⦁ wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
    ⦁ Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 7
PUBLIKOWANIE TREŚCI

  • Treści publikowane za pośrednictwem Formularza Publikacji muszą pozostawać w zgodzie z tematyką Serwisu oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu, w szczególności z § 8 dotyczącym własności intelektualnej oraz § 9 dotyczącym odpowiedzialności za publikowane treści i ich moderację.
  • Treści są publikowane poprzez odesłanie do materiału zamieszczonego w portalu youtube.com.
  • Przesyłając Treści za pośrednictwem portalu www.wildgame.pl, Usługobiorca wyraża zgodę na ich zamieszczenie na kanale YouTube Usługodawcy.
  • Treści publikowane przez Usługobiorców nie mogą naruszać praw majątkowych i niemajątkowych osób trzecich, w szczególności twórców, osób znajdujących się na nagraniach lub fotografiach, a także uprawnionych z tytułu licencji. Publikowanie tego typu treści w Serwisie jest niedozwolone.
  • W Serwisie zabronione jest:
    ⦁ publikowanie w Serwisie treści i innych materiałów nie będących własnością publikującego oraz zdjęć przedstawiających wizerunek innych osób bez ich zgody,
    ⦁ podawanie niezgodnych z prawdą danych osobowo-kontaktowych lub nieprawdziwych informacji,
    ⦁ kopiowanie i wykorzystywanie materiałów (zdjęć, plików, opisów itp.) nie będących własnością Usługobiorcy,
    ⦁ publikowanie ogłoszeń, treści i rejestrowanie Kont w imieniu osób trzecich lub zawierających wizerunek, należący do osób trzecich,
    ⦁ wysyłanie Usługobiorcom Serwisu treści spamowych lub obraźliwych, treści stanowiących czyny nieuczciwej konkurencji oraz propozycji wykonywania czynności zabronionych przez prawo,
    ⦁ prezentowanie w Serwisie:
         ⦁ wypowiedzi zagrażających naruszeniem lub naruszających obowiązujące przepisy prawa lub uprawnienia osób trzecich, w szczególności prawa autorskie i inne prawa własności intelektualnej, dobra osobiste, a także interesy Usługodawcy lub podmiotów z nim współpracujących, stanowiące czyny nieuczciwej konkurencji,
         ⦁ treści naruszających prawa osób trzecich, w szczególności zawierające dane osobowe, teleadresowe oraz korespondencję lub treści rozmów telefonicznych bez zgody osób zainteresowanych

§ 8
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  • Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.wildgame.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 8 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych przez Usługodawcę na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością PERFEKT KREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000402960, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Ozimska 48/9, 45-460 Opole, NIP: 7543059337, REGON: 161437090. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.wildgame.pl bez zgody Usługodawcy.
  • Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.wildgame.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  • Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.wildgame.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.wildgame.pl użyte są w celach informacyjnych.
  • Usługobiorca przesyłając do Serwisu pliki oraz inne treści potwierdza swoje prawo do dysponowania nimi oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich, a w wypadku wystąpienia przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Usługodawcy, zobowiązuję się zwolnić go z wszelkiej odpowiedzialności z tytułu naruszeń oraz całkowicie zaspokoić roszczenia osób trzecich w tym zakresie.

§ 9
ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  • Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Serwisie były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo.
  • Usługodawca wypełnia wszystkie obowiązki wymagane przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) oraz wyznacza punkt kontaktowy w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) w miejscu swej siedziby, o której mowa w § 2 niniejszego Regulaminu lub pod adresem e-mail: kontakt@wildgame.pl
  • Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści bezprawnych za pośrednictwem Serwisu (poprzez komentarze, opinie, nagrania, fotografie etc.), a także treści:
    ⦁ niezwiązane z tematyką Serwisu,
    ⦁ bezpodstawnie naruszające dobre imię Usługodawcy,
    ⦁ zawierające słowa powszechnie uznawane za niecenzuralne,
    ⦁ promujące działalność konkurencyjną względem Usługodawcy.
  • W przypadku publikowania treści, o których mowa w pkt 3, Usługodawca ma możliwość ich moderacji (odmowa publikacji treści, depozycjonowanie treści, usunięcie treści, uniemożliwienie dostępu do treści, ograniczenie lub wyłączenie monetyzacji treści, zawieszenie lub zamknięcie konta użytkownika, zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi na rzecz użytkownika).
  • W przypadku automatycznego moderowania publikowanych przez Usługobiorców treści za pośrednictwem algorytmu, Usługobiorcy nie tracą uprawnienia do odwołania się od decyzji Usługodawcy. Odwołać można się za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@wildgame.pl. Odwołując się należy opisać zwięźle zaistniały stan faktyczny oraz uzasadnić powody odwołania. Usługodawca rozpatrzy odwołanie w sposób wskazany przez przepisy Aktu o Usługach Cyfrowych w terminie 14 dni.
  • Usługobiorca, który stwierdzi naruszenie zasad opisanych w niniejszym paragrafie ma możliwość zgłoszenia niedozwolonych treści publikowanych w Serwisie za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@wildgame.pl.
  • Zgłoszenie, o którym mowa w pkt 6, musi zawierać następujące elementy:
    ⦁ wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których Usługobiorca zarzuca, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
    ⦁ jasne wskazanie przez Usługobiorcę dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
    ⦁ imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail Usługobiorcy dokonującego zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
    ⦁ oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie Usługobiorcy dokonującego zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  • Usługodawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia, o którym mowa w pkt 6 niniejszego paragrafu oraz poinformuje o pozytywnym lub negatywnym jego rozpatrzeniu bez zbędnej zwłoki.
  • W przypadku uznania zgłoszenia, o którym mowa w pkt 6 za zasadne, Usługobiorca w miarę możliwości poinformuje Usługobiorcę odpowiedzialnego za naruszenie o fakcie dokonania moderacji opublikowanych przez niego treści wraz z wymaganym uzasadnieniem.
  • W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe wraz z uzasadnieniem swoich podejrzeń i przekazaniem znanych mu informacji.
  • Usługodawca informuje Usługobiorców o istotnych zmianach Regulaminu.
  • Usługobiorcy ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych, a także przetwarzaniem danych osobowych Usługobiorców niezgodnie z celami Serwisu lub z naruszeniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Usługodawca zobowiązuje się w miarę możliwości informować z wyprzedzeniem Usługobiorców o możliwych zakłóceniach w funkcjonowaniu Serwisu, w szczególności o przerwach w dostępie.
  • Usługodawca podejmuje wszelkie starania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu pod względem formalnym i prawnym.
  • Usługodawca będzie uwzględniał wszelkie zmiany przepisów prawnych i dokonywał aktualizacji Serwisu zgodnie w tymi zmianami.
  • Aktualizacja systemu Serwisu dokonywana będzie przez Usługodawcę bez obciążania Usługobiorców dodatkowymi kosztami.
  • Usługodawca podejmuje wszelkie środki, w celu ochrony danych Usługobiorców.
  • Usługodawca nie jest odpowiedzialny w stosunku do Usługobiorców będących Przedsiębiorcami:
    ⦁ za jakiekolwiek szkody i straty bezpośrednio lub pośrednio (łącznie ze szkodami z tytułu utraty zysków z prowadzenia przedsiębiorstwa, przerw w działalności przedsiębiorstwa lub utraty informacji gospodarczej oraz innymi szkodami o charakterze majątkowym), powstałe z powodu użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania oprogramowania Serwisu, szkody powstałe w wyniku wyłączenia lub awarii systemu teleinformatycznego, awarii sieci energetycznej,
    ⦁ w związku z niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Usługobiorcę niebędącego Konsumentem oraz nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego czy też systemu łączności, za pomocą których Usługobiorca łączy się z systemem Serwisu,
    ⦁ za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów, awarii i przerw w funkcjonowaniu Serwisu lub spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem danych pobieranych przez Usługobiorców,
    ⦁ za zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu, a także utratę danych Usługobiorców niebędących Konsumentami powstałe w wyniku działania siły wyższej lub osób trzecich,
    ⦁ za działania osób trzecich polegające na niezgodnym z powszechnie obowiązującym prawem lub Regulaminem wykorzystywaniu danych oraz materiałów umieszczonych w Serwisie,
    ⦁ za niemożność zalogowania się w systemie Serwisu spowodowaną w szczególności: jakością połączenia, awarią systemu teleinformatycznego lub sieci energetycznej, błędną konfiguracją oprogramowania Usługobiorców niebędących Konsumentami,
    ⦁ za skutki związane z utratą hasła.
  • Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie ma dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu.

§ 10
UMOWA O DOSTARCZENIE USŁUGI CYFROWEJ

  • Informacje dotyczące Subskrypcji oraz jej zamawiania.
    ⦁ Usługodawca prowadzi sprzedaż Subskrypcji, po wykupieniu której Usługobiorca uzyskuje dostęp do wszystkich funkcjonalności i treści zamieszczonych w Serwisie,
    ⦁ Usługa Cyfrowa oferowana w Serwisie jest Funkcjonalna, Kompatybilna i Interoperacyjna ze sprzętem spełniającym wymagania techniczne wskazane w Serwisie oraz niniejszym Regulaminie,
    ⦁ informacje znajdujące się na stronie internetowej Serwisu, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna Subskrypcji na warunkach podanych w jej opisie,
    ⦁ Cena Subskrypcji uwidoczniona w Serwisie podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto,
    ⦁ Cena Subskrypcji uwidoczniona w Serwisie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian Cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do Subskrypcji po złożeniu przez Klienta Zamówienia. W przypadku zmiany Ceny Subskrypcji Usługodawca poinformuje Klienta o jej zmianie przed rozpoczęciem kolejnego Okresu Rozliczeniowego.
    ⦁ Usługodawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen. Obok informacji o obniżce, Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi Cyfrowej, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Usługa Cyfrowa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi Cyfrowej, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tej Usługi Cyfrowej do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki,
    ⦁ postanowienia cenników, odrębnych regulaminów i specyfikacji umieszczonych na stronie Sklepu, stosowane są z pierwszeństwem przed niniejszym Regulaminem.
    ⦁ w celu złożenia Zamówienia Klient ma obowiązek:
         ⦁ zalogować się do Konta,
         ⦁ wejść w zakładkę „zapisz się”,
         ⦁ wypełnić znajdujący się tam Formularz Zamówienia (Usługobiorca może składać Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok z wyłączeniem przerw w dostępie do Serwisu spowodowanych aktualizacją serwera Usługodawcy lub wykonywaniem przez Usługodawcę innych czynności w celu poprawienia funkcjonowania Serwisu),
    ⦁ zaakceptować Regulamin i politykę prywatności Serwisu,
    ⦁ na zewnętrznej stronie pośrednika płatności dokonać płatności za Subskrypcję. O statusie płatności Usługobiorca zostanie powiadomiony przez pośrednika płatności wiadomością mailową,
    ⦁ Usługodawca informuje Usługobiorcę o aktualizacjach Serwisu:
         ⦁ w przypadku dostarczania Usługi Cyfrowej w sposób ciągły – przez cały okres trwania Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej,
         ⦁ w przypadku dostarczania Usługi Cyfrowej w sposób jednorazowy lub częściami – przez czas zasadnie oczekiwany przez Usługobiorcę, z uwzględnieniem celu wykorzystywania Usługi Cyfrowej a także okoliczności i charakteru Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowych.
    Okres Próbny.
         ⦁ Usługodawca udostępnia Klientom możliwość przetestowania usługi polegającej na uzyskaniu dostępu do pełnej wersji Serwisu www.wildgame.pl, poprzez skorzystanie z 14 dniowego Okresu Próbnego,
         ⦁ w trakcie trwania Okresu Próbnego Klient może korzystać z wszystkich funkcjonalności Serwisu www.wildgame.pl,
         ⦁ jeśli przed upływem Okresu Próbnego Klient nie anuluje Subskrypcji, z jego rachunku zostanie pobrana opłata za kolejny Okres Rozliczeniowy,
         ⦁ Klient ma możliwość skorzystania z Okresu Próbnego tylko jeden raz.
    Zawarcie Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej.
         ⦁ Do zawarcia Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej, niezbędne jest wcześniejsze złożenie Zamówienia zgodnie z pkt 1.8 niniejszego paragrafu,
         ⦁ po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail,
         ⦁ potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 3.2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem i zawiera:
              ⦁ potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
              ⦁ formularz odstąpienia od umowy,
              ⦁ niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
         ⦁ z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 3.3 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej między Klientem, a Usługodawcą,
         ⦁ każda Umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie wysyłany pocztą elektroniczną na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia, po zaksięgowaniu płatności na koncie rozliczeniowym Usługodawcy.
    Sposoby płatności.
         ⦁ Płatności realizowane są poprzez witryny zewnętrznnych pośredników płatności tj. PayPal.com oraz Przelewy24.pl,
         ⦁ Opłata za pierwszy Okres Rozliczeniowy Subskrypcji zostanie pobrana przed udostępnieniem Usługi Cyfrowej Klientowi,
         ⦁ Opłata za każdy kolejny Okres Rozliczeniowy zostanie pobrana wraz z jego rozpoczęciem.
    Dostarczenie Usługi Cyfrowej.
         ⦁ Dostarczenie tj. udzielenie dostępu do Usługi Cyfrowej następuje po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia przez Usługobiorcę od Usługodawcy,
         ⦁ Klient korzysta z Usługi Cyfrowej za pośrednictwem Konta,
         ⦁ Klient ma możliwość dostępu do Usługi Cyfrowej przez czas trwania Okresu Rozliczeniowego,
         ⦁ Usługodawca dostarcza Klientowi Usługę Cyfrową w najnowszej dostępnej wersji.
    Reklamacja z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową.
         ⦁ Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
         ⦁ Usługodawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu za brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową:
              ⦁ w przypadku gdy Usługa Cyfrowa jest dostarczana Klientowi w sposób ciągły – przez cały okres trwania umowy,
              ⦁ w przypadku, gdy Usługa Cyfrowa jest dostarczana w sposób jednorazowy lub częściami – Usługodawca odpowiada za brak zgodności z umową istniejący w chwili dostarczenia Usługi Cyfrowej i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili,
         ⦁ Klient zobowiązany jest do współpracy z Usługodawcą w celu ustalenia czy brak zgodności Usługi Cyfrowej z Umową wynika z cech Środowiska Cyfrowego Klienta,
         ⦁ zawiadomienia o braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania Klient może dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@wildgame.pl.
         ⦁ w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę,
         ⦁ Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu jego otrzymania,
         ⦁ w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
         ⦁ Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Usługi Cyfrowej do zgodności z umową. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach (m.in. w przypadku, gdy niezgodność Usługi Cyfrowej z umową jest istotna, gdy Usługodawca odmówił doprowadzenia Usługi Cyfrowej do zgodności z umową czy w przypadku, gdy brak zgodności z umową występuje nadal, pomimo że Usługodawca próbował doprowadzić Usługę Cyfrową do zgodności z umową),
         ⦁ w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu, Usługodawca odpowiednio:
              ⦁ doprowadza Usługę Cyfrową do zgodności z Umową na swój koszt,
              ⦁ obniża cenę Usługi Cyfrowej (obniżona cena musi pozostawać w proporcji Ceny Usługi Cyfrowej zgodnej z umową do Usługi Cyfrowej niezgodnej z umową oraz dodatkowo w przypadku, gdy Usługa Cyfrowa dostarczana jest częściami lub w sposób ciągły – uwzględniać czas, w którym Usługa Cyfrowa była niezgodna z Umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 11 wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 11,
              ⦁ w przypadku uprawnionego odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 11 – Usługodawca zwraca mu Cenę Usługi Cyfrowej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 zobowiązany jest niezwłocznie zaprzestać korzystania z Usługi Cyfrowej,
         ⦁ odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS,
         ⦁ Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa Cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeśli przed odstąpieniem od Umowy Klient z niej faktycznie korzystał,
         ⦁ Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadającej Usłudze Cyfrowej niezgodnej z umową oraz Usługi Cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
    ⦁ Odstąpienie od umowy.
         ⦁ Z zastrzeżeniem pkt 7.4 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Usługodawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
         ⦁ w razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą,
    ⦁ termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, może odstąpić od umowy, liczy się od dnia zawarcia Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej,
         ⦁ prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 11 Regulaminu, m.in. w wypadku umowy:
              ⦁ o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
              ⦁ o dostarczanie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie,
         ⦁ prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym,
         ⦁ po odstąpieniu od umowy przez Klienta zgodnie z pkt 6.9 lit. c) lub zgodnie z punktem niniejszym, Usługodawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej, za wyjątkiem treści, które:
              ⦁ są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową, która stanowiła przedmiot umowy,
              ⦁ dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej, która stanowiła przedmiot umowy,
              ⦁ zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,
              ⦁ zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi Usługobiorcami, którzy nadal mogą z nich korzystać,
         ⦁ z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 7.6 niniejszego paragrafu, Usługodawca na żądanie Klienta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej dostarczanej przez Usługodawcę – nieodpłatnie, w rozsądnym terminie i w powszechnie używanym formacie do odczytu maszynowego,
         ⦁ w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca może uniemożliwić Klientowi, o dalsze korzystanie z Usługi Cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie Klientowi dostępu do Usługi Cyfrowej lub zablokowanie Konta.
    Przedłużenie i anulowanie Subskrypcji.
         ⦁ Subskrypcja jest automatycznie przedłużana – w celu anulowania Subskrypcji Klient może dokonać odpowiedniej dyspozycji za pośrednictwem swojego konta w Serwisie www.wildgame.pl.
         ⦁ Wraz z końcem trwającego Okresu Rozliczeniowego, Klient, który anulował Subskrypcję utraci dostęp do płatnej wersji Serwisu.
         ⦁ W przypadku anulowania subskrypcji opłata za kolejny Okres Rozliczeniowy nie zostanie pobrana.
         ⦁ Użytkownik ma możliwość anulowania Subskrypcji w każdym czasie poprzez przesłanie odpowiedniej informacji do Usługobiorcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: – kontakt@wildgame.pl. Anulowanie Subskrypcji powoduje jej zakończenie.

§ 11
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW

  • Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą ustawą o prawach konsumenta pod warunkiem, że umowa, którą zawiera z Usługodawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
  • Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną w zakresie:
    ⦁ niedozwolonych postanowień umownych,
    ⦁ odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową,
    ⦁ prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
    ⦁ zasad dotyczących Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej.
  • Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa, którą zawarł z Usługodawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
  • Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  • W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  • Zmiany dokonane w Regulaminie Serwisu przez Usługodawcę, wiążą Usługobiorcę, pod warunkiem, iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Usługobiorcy o zmianach przez Serwis.
  • Wszelkie spory między Serwisem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  • Sądowe rozstrzyganie sporów:
    ⦁ ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą będącym jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
    ⦁ ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą niebędącym jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  • Usługobiorca będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  • Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Scroll to Top

Strona używa ciasteczek ( cookies ), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając swoją przeglądarkę. Dowiedz się więcej na naszej stronie w Polityce Prywatności i Cookies.

Odtwórz film na temat Czołówka 4
Odtwórz film na temat Czołówka 2
Odtwórz film na temat Czołówka 3
Odtwórz film na temat Czołówka 5